7 Aralık 2009 Pazartesi

DIY (Kendin Yap) Projesi Kokoş Bileklik

Bu aralar moda,makyaj,el emeği ürün sitelerine takmış durumdayım. Kendince el emeği yapan, yapılış biçimlerini esirgemeyip paylaşan tüm el emeği severlere teşekkür ederim.Bende o bloglardan esinlenerek kendimce birşeyler yapmaya çalışıyorum, bu kokoş bileklikte ilk eserim :)

Kendim için bir tane yaptım hoşuma gidince arkadaşıma da bir tane hediye ettim ve kendisinden bana mankenlik yapmasını istedim teşekkürler Deniz :) Sırada daha hediye etmeyi düşündüğüm çok kişi var. Tabi sadece bileklik değil Lacheen den gördüğüm güllü boyunluk ve yüzük gibi yaptığım ve devam eden DIY projelerim de var güzel şeyler çıktı gibi ortaya :) umarım beğeni kazanır.
Bileklikte kullandığım yapay gülü sabitlemedim dikişlerin arasından geçirerek kurdelaya sıkıştırdım böylece gül çıkarılarak sade de kullanılabilir. Bilekliğin kapanabilmesi için ise cırt cırt kullandım.

Devamı gelecek sevgilerle...

2 yorum:

Yeliz dedi ki...

Elif'cim gönderdiğin eldiveni çok beğendim, ellerine sağlık. Emel Yıldırım'ın ki kadar olmuş yani:)teşekkür ederim:)

Sevgiler
Yeliz

Efuli dedi ki...

Beğendiğine çok sevindim iyi günlerle kullan :)